maanantai 27. toukokuuta 2013

Unelma



Messuosastosuunnitelman tarkoituksena on herättää tunteita ja saada ohikulkija pysähtymään.
 
Osastolla on 2 suurkuvatulostekankaalla vuorattua seinää. Suuremmalla messuseinällä on kuva esimerkkitytöstä, jolla on kokemusta lyhytaikaisista sijoituksista. Pienen tytön suuri unelma on löytää pysyvä koti ja ihmissuhteet. Kuva on ostettavissa kuvapankista.
 
Toisella messuseinällä tuodaan esille Ajoissa kotiin-kampanja ja nettisivut josta löytää lisätietoa sijaisvanhemmuudesta. Seinien yläosassa kulkee tekstibanneri, jossa kerrotaan perhehoidon eri muodoista. 
 

5 kommenttia:

  1. + logo hyvin esillä
    + erilainen, pysäyttävä kuva
    + unelma !
    - jotakin positiivisempaa, esim. millainen se unelma on/ mr

    VastaaPoista
  2. +hyvä ja puhutteleva kuva
    kriisiperhe=päivystysperhe

    VastaaPoista
  3. Kuva on vetoava, mutta vetoaako oikeisiin ihmisiin? Sääli ja halu auttaa eivät tunnu olevan kestäviä motiiveja sitoutua toimintaan.

    Logo ja toimintamuodot hyvin esillä ja selkeyttävät, mistä on kyse. EJ

    VastaaPoista
  4. Ajatus hyvä, sillä pysyvyyttä ja unelmien täyttymistäkin perhehoidolla haetaan.
    Logo ja perhehoitomuodot näkyvät hyvin.
    Tällaista kuvaa ei ole varmaan aikaisemmin käytetty. Alkaako muitakin itkettää ;)
    Kriisiperhe ei aina ole päivystysperhe, joten nämäkin on ehkä hyvä mainita molemmat.
    SV

    VastaaPoista
  5. Koskettava kuva, mutta vaatisi rinnalle toisen vähän positiivisemman kuvan. Kaikki sijoitetutlapset eivät ole säälittävän näköisiä! Ja itku ilmenee usein uhmana ja agressiona perhehoitajaa kohtaan. Unelma ajatus on hyvä yksinkertaisuudessaan.
    ms-i

    VastaaPoista