maanantai 27. toukokuuta 2013

Messuosasto Jonna ja Hanna

Halusimme tehdä messuosastoon kuvan jossa on asennetta, jotta se vatoaisi nuoriin.
Eri vaihtoehtoja.

5 kommenttia:

  1. + hyvä slogan
    + kiinnostava kuva, pysäyttää
    - kampanjalogo puuttuu
    -missä lapset?
    - ei nopeasti aukea, mistä on kysymys/mr

    VastaaPoista
  2. +hyvä kuva
    -mikä ei ole helppoa?
    AE

    VastaaPoista
  3. Kuva, sininen sävy ja slogan ovat tosi hyviä. Juuri tästä on kysymys sijaisperhetoiminnassa, "Ei helppoa, mutta sen arvoista". Slogan haastaa ihmiset ja kuva on loistava.

    Otsalautaan tulee varmaan yleisteksti PERHEHOITO, mikä kertoo lähestyjille aiheen. Kampanjalogo vielä mukaan toiselle seinälle ja siihen ehkä kuvaa pienempiin lapsiin liittyen. EJ

    VastaaPoista
  4. + Värit ja kuva, muistetaan myös nuorten oikeus päästä perhehoitoon sitä tarvitessaan
    + slogan, jota muut sanat ja tekstit sekä logo seinällä/otsalaudassa tukevat
    SV

    VastaaPoista
  5. + tosi hyvä kuva, kuvaa minusta nuorten tarvetta/oikeutta perhehoitoon. Pysäyttää ja tulee lähelle.
    + slogan on todella osuva, ehdottomasti paras! Siihen vaan pitää jotenkin liittää logon ja tekstin avulla perhehoito/sijaisvanhemmuus
    +Minusta tällaista "mainosta" tarvitaan. Perhehoito on todella rankkaa ja aika pitkälle kädet pa..... työtä, mutta silti sen arvoista!!! Hyvä oivallus!
    +Tässä osastossa kehtaisin päivystää!!
    ms-i

    VastaaPoista